VÄLKOMMEN TILL VÅR SUPPORT OCH FAQ

Allt du behöver veta om hur du köper och använder digitala tjänster, loggar in på ditt konto, återställer lösenord, avslutar ett medlemskap med mera.

Ladda ner användarmanualen för onlinestudier här »

Läs vår integritetspolicy och köpevillkor för digitala tjänster »

OBS!! Om du inte godkänner "cookies" så kan viss funktionalitet som digitala kurser, ditt medlemskap och andra digitala tjänster ha bristande funktion/inte fungera alls.

  • Du måste vara inloggad för att hitta dina digitala tjänster. Logga in här »

  • Du hittar dina kurser, föreläsningar och andra digitala tjänster under fliken "min översikt" i menyn.

  • Har du glömt ditt lösenord? Återställ ditt lösenord här »

  • Du måste klarmarkera varje avsnitt för att kunna komma vidare till nästa avsnitt i våra kurser.

  • Du måste klarmarkera alla avsnitt i en kurs för att kunna ladda ner ditt certifikat / diplom.

  • Du kan läsa alla detaljer om hur den digitala plattformen fungerar hos Thinkific (på engelska) Läs mer här »

LADDA NER APPEN

Ladda ner appen "Thinkific" via QR koden, du kan även nå appen via https://thinkificmobile.page.link/FT24mzWhQ1nTDFsa6. När du laddat ner appen, öppna den och sök reda på vår skola, Leadership Institute, logga därefter in med dina användaruppgifter.

ATT LADDA NER MATERIAL

Kurspresentationerna för våra kurser är inte nedladdningsbara, men du kan bläddra i dem i respektive kurs.

Vissa filer med presentationer, checklistor och annat material är nedladdningsbara, dock inte alla filer. För att filen skall vara nedladdningsbar behöver följande icon synas uppe i det högra hörnet av ditt fönster. Syns inte iconen är filen ej nedladdningsbar.

OM DU FÅR PROBLEM

  1. Läs användarmanualen du kan ladda högst upp på sidan
  2. Logga ut från ditt konto och rensa ditt cacheminne, läs hur du gör här
  3. Starta om din dator
  4. Byt webbläsare, Google Chrome brukar fungera bäst
  5. Skicka e-post till [email protected] så hjälper vi dig.


BETALNINGSALTERNATIV

För våra digitala tjänster kan du använda kortbetalning, apple PAY och Klarna. Har du ett företag och vill betala mot faktura, kontakta oss på [email protected] så hjälper vi dig.

VANLIGA FRÅGOR
Du loggar in på ditt konto med dina användaruppgifter. Du hittar dina kurser och självstudier under "min översikt". "Min översikt" och "mitt konto" kan du endast se i inloggat läge.
Gå till sidan https://learn.leadershipinstitute.se/users/password/new och följ instruktionerna för att återställa ditt lösenord.
För att bli medlem behöver du aktivera ett medlemskap. Gå till "bli medlem" i menyn och välj alternativ, så fort du aktiverat valt alternativ får du access till dina tjänster.
När du köper en onlinekurs av oss får du access till den i 90 dagar. Som medlem har du access till ett omfattande bibliotek med onlinekurser, digitala föreläsningar, vår digitala community samt live-webinars sålänge du betalar för ditt medlemskap.
Vårt medlemskap löper månadsvis och har ingen uppsägningstid. Du avslutar medlemskapet genom att gå till "mitt konto" och ändra inställningarna för dina köp. OBS!! Redan gjorda betalningar återbetalas inte.
Vad roligt att du vill examinera dig!! Vi erbjuder två examinationer som ger en certifiering för våra medlemmar. "Business Leadership 2.0" och "Client Sales Director". Kontakta oss på [email protected] så hjälper vi dig igång med examinationsprocessen.