+30 professionella onlinekurser
Erfarna kursledare och coacher
Webinars och exklusiva poddar
-
Vad händer efter 10 dagars gratisperioden?
Efter 10 dagar debiteras du via den betalmetod du valde när du blev medlem. För att undvika att bli debiterad behöver du avsluta ditt medlemskap inom 10 dagar. Du gör det genom att logga in på ditt konto och gå till fliken FAKTURERING under menyn "MITT KONTO" där du väljer att avsluta din prenumeration.
-
Är det någon bindningstid på era medlemskap?
Nej, våra medlemskap har ingen bindningstid, du kan avsluta när du vill. Du gör det genom att logga in på ditt konto och gå till fliken FAKTURERING under menyn "MITT KONTO" där du väljer att avsluta din prenumeration.
-
Jag vill avsluta mitt medlemskap!
Inga problem alls, du gör det genom att logga in på ditt konto och gå till fliken FAKTURERING under menyn "MITT KONTO" där du enkelt väljer att avsluta din prenumeration.
-
Jag vill uppgradera mitt medlemskap?
Du uppgraderar genom att först avsluta ditt nuvarnade medlemskap. Du gör det genom att logga in på ditt konto och gå till fliken FAKTURERING under menyn "MITT KONTO" där du väljer att avsluta din prenumeration. Sen går du till vår medlemssida HÄR och väljer ditt nya medlemskap.
-
Jag är medlem och vill göra en examination?
Vad roligt att du vill examinera dig. Examinationer erbjuds till våra EXECUTIVE medlemmar. Du väljer enkelt vilket eller vilka KURSPROGRAM du vill läsa, och när du läst klart kursen kommer du hitta accessen till examinationen.
Examinationen består av ett tidsatt kunskapsprov där du behöver har 80% rätt för att bli godkänd, och du har maximalt tre försök. Skulle du misslyckas en tredje gång behöver du läsa kursen på nytt, för att på så sätt få tre nya försök.
Kontakta oss på [email protected] så hjälper vi dig.
-
Varför går det inte att betala medlemskapet med Klarna?
Klarnas betaltjänst medger tyvärr inte köp av medlemskap, du kan betala via kort, Apple PAY eller via LINK.
-
Hur ofta släpper ni nytt material?
Vi släpper nytt material till våra kurser och vår podd varje månad, följ vårt nyhetsbrev så ser du allt som är på gång.
-
Hur länge får jag access till kursen om jag köper den?
Alla kurser och kursprogram ger dig access i 365 dagar. Om du istället väljer ett av våra medlemskap så har du obegränsad access sålänge du är medlem.
-
Hur gör jag för att hämta ett kursintyg eller examensbevis?
När du har genomfört en kurs och klarat kunskapsprovet kan du ladda hem ditt certifikat.
Följ nedan steg:
1. Du måste klicka på FÄRDIGSTÄLL OCH NÄSTA på varje avsnitt i kursen för att nå 100% slutförande. Därefter kan du Hämta ditt certifikat och ladda ner det som en PDF.
2. När kursen är satt till 100% slutförd kommer du även se en knapp för att hämta certifikatet längst upp till vänster i kursspelaren som du klickar på för att ladda ner ditt certifikat.
3. Tänk på att en videofilm i kursen måste ha setts till 100% för att knappen FÄRDIGSTÄLL OCH NÄSTA ska dyka upp i avsnittet.
När ditt certifikat har utfärdats kommer det även att finnas tillgängligt i ditt konto. Det betyder att du kan se och ladda ner dina certifikat även om du inte längre har access till kursen.
1. Logga in på ditt konto https://www.leadershipinstitute.se/users/sign_in
2. Klicka på kontomenyn längst upp till höger
3. Välj "mitt konto"
4. Välj Certifikat i den vänstra menyn
5. Klicka på Visa på önskat certifikat -
Hur gör jag för att komma åt mina kurser?
För att komma åt dina kurser måste du LOGGA IN med uppgifterna du fått från oss. Har du glömt ditt lösenord kan du välja ett nytt HÄR.
När du loggat in så hittar du dina kurser och program under menyn "MIN ÖVERSIKT".
-
Jag har glömt mitt lösenord?
Har du glömt ditt lösenord kan du välja ett nytt HÄR.
-
Hur gör jag för att använda appen?
LADDA NER APPEN
Ladda ner appen "Thinkific" via QR koden, du kan även nå appen via https://thinkificmobile.page.link/FT24mzWhQ1nTDFsa6. När du laddat ner appen, öppna den och sök reda på vår skola, Leadership Institute, logga därefter in med dina användaruppgifter.
-
Vad har ni för betalalternativ?
För våra digitala tjänster kan du betala med kort, apple PAY och Klarna. OBS! Klarna kan inte användas för att betala för vårt medlemskap då Klarnas villkor inte tillåter det.
Har du ett företag och vill betala mot faktura, kontakta oss på [email protected] så hjälper vi dig.
-
Vad gör jag om jag får tekniska problem?
OM DU FÅR PROBLEM
1. Läs användarmanualen du kan ladda högst upp på sidan
2. Logga ut från ditt konto och rensa ditt cacheminne, läs hur du gör här
3. Starta om din dator
4. Byt webbläsare, Google Chrome brukar fungera bäst
5. Skicka e-post till [email protected] så hjälper vi dig. -
Varför Cookies kan ställa till det
Som leverantör av digitala tjänster måste vi följa det ramverk som GDPR utgör. I vissa fall kan det skapa problem, om du inte godkänt cookies då vissa av dem är nödvändiga för att våra kurser ska fungera optimalt.
Upplever du störningar i våra tjänster – prova att ändra inställningarna för cookies till "TILLÅT ALLA" så brukar eventuella störningar försvinna.
-
Integritetspolicy och allmänna villkor
Frågor om medlemskap
Frågor om kurser
Frågor om användning av plattformen